Slides from my talk about the psychology of Facebook marketing (In Danish)

surpherFlere har spurgt efter mine slides til foredraget “Mindsurfer – en guidet tur i Facebook-brugernes hoveder” og her er de, via Slideshare.com.

Denne version af foredraget (som løbende udvikles og opdateres) blev afholdt med Wemind som vært, ved en af deres såkaldte Daybreak-sessions. Hvis du var til stede og gerne vil remindes, så er mine slides gode og nemme at forstå. Hvis du bare er nysgerrig på emnet (eller på mig som foredragsholder) så er de også værd at brug 5 minutter på. Jeg gør altid teksten på mine slides ret detaljeret, så man har en chance for at bruge dem online.

Gå til slides nu >>

Du er naturligvis velkommen til at dele mine slides. Hvis du citerer eller stjæler centrale ideer, så angiv mig lige som kilde (F.eks. sådan her: Kilde: Anders Colding-Jørgensen ). Det er for din egen skyld – du får meget bedre karma ;o)

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] den psykologi, der får folk til at tilmelde sig FB-grupper. Eksempelvis kunne internet-psykologen notere sig, at over halvdelen tilmeldte sig, efter at en ven var gået med. Og at det store antal tilmeldte […]

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *